دوره نخبگان کارآفرینی

دوره جامع نخبگان کارآفرینی

با تجربه‌ی حسین صدر وارد دنیای کارآفرینی شوید (شروع دوره: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰)

– مفهوم مدل کسب و کار

– طراحی کسب و کار خلاصه اجرایی

– چگونگی تحلیل محیط کسب و کار

– تکنیک های بازایابی مارکتینگ

– تکنیک های سیستم جبران خدمات

– تکنیک های برنامه ریزی مسیر استراتژیک

ایده کسب و کار اینترنتی

این دوره برای شماست، هر کجا که باشید!

برای شرکت در دوره نخبگان اینستاگرام آموزشی حسین صدر، کافیست یک کامپیوتر یا گوشی هوشمند داشته باشید. هر هفته با مجموعه ای از وبینارها و ویدیوهای آموزشی که با حساسیت کامل جهت آموزش کاربردی‌ترین نکات طراحی شده‌اند از مطالب آموزشی اساتید مجرب استفاده کنید، خود را با آزمون‌های هفتگی بسنجید و در مدت زمان کوتاهی به دنیای سرمایه گذاری وارد شوید.

شما تنها نخواهید بود! ما در وبینار پرسش و پاسخ و همچنین از طریق تماس تلفنی و از طریق تلگرام پاسخگوی سوالات شما خواهیم بود.

سایت و آکادمی رسمی

حسین صدر

حسین صدر
مجموع دیدگاه ها

۲۴۵,۸۲۶

حسین صدر
دانش آموخته

۴۲۵,۱۶۸

اگر زندگی تان کمی سخت تر شد به این معناست که یک گام
به سمت موفقیت برداشته اید.

حسین صدر
فالوور

۲۰k

حسین صدر
دوره ها

۱۰+

مزایای دوره نخبگان کار آفرینی

حسین صدر
پشتیبانی

شما می توانید چالش های خود را با کارشناسان تیم استاد حسین صدر در میان بگذارید و برای کسب و کار خود برنامه ای جامع هوشمندی داشته باشید.

حسین صدر
جامع و فراگیر

تفاوتی نمی کند که چه شغلی دارید و یا در چه حوزه ای سرمایه گذاری می کنید ، دوره نخبگان اینستاگرام، یک مجموعه برای تمام فرصت های بازار ایران و جهان است.

حسین صدر
دسترسی نامحدود

دوره نخبگان اینستاگرام نه تنها یک مجموعه آموزشی بلکه یک دانشگاه کسب ثروت است که در هر فصل به روز می شود و شما می توانید به صورت کاملا رایگان از آپدیت آن بهره ببرید.

حسین صدر
پیشرفت و مهارت

۲۰۰ ساعت محتوای آموزشی با کیفیت از بهترین اساتید ایران در بیش از صد فرصت شغلی در ایران.

حسین صدر
آزمون های دوره ای

برگزاری آزمون‌های دوره‌ای و افزایش تسلط به مباحث دوره.با ثبت نام در دوره نخبگان اینستاگرام از ایده ها، فرصت ها و پتانسیل های ثروت ساز آگاه زودتر از سایرین آگاه خواهید شد.

حسین صدر
تفاوت حایز اهمیت دوره نخبگان

این دوره شما را در برابر تمامی فرصت های مالی و چالش های پیش رو تضمین می کند. اگر با این دوره به ثروت نرسیدید ، ما صد در صد هزینه های شما را عودت میدهیم.

دنیای نخبگان کارآفرینی

پیش روی شما:
در این سرفصل با ارائه تعریفی جامع از کسب درآمد و سود با استفاده از ترفند هوش کارآفرینی، قصد داریم تمامی مفاهیم، پیج ها،سایت‌ها و ابزارهایی که برای پیمایش دنیای هوش کارآفرینی به آنها نیاز دارید را معرفی کنیم. در ادامه مسیر نیز با نحوه استفاده از این ترفند، قوانین و مقررات ،چرخه ثروت سازی در هوش کارآفرینی آشنا خواهید شد و سوالات کلیدی خود را با اساتید دوره به اشتراک می‌گذارید.

سرفصل ها:

– مفهوم مدل کسب و کار

– طراحی کسب و کار خلاصه اجرایی

– چگونگی تحلیل محیط کسب و کار

– تکنیک های بازایابی مارکتینگ

– تکنیک های سیستم جبران خدمات

– تکنیک های برنامه ریزی مسیر استراتژیک

مدت زمان و تعداد جلسات :

۵ ساعت و ۳۰ دقیقه یک جلسه آنلاین ۳ ساعته
پیش نیاز: ندارد

سوالات متداول

دوره آموزشی نخبگان هوش کارآفرینی کاملا به صورت آنلاین برگزار می‌شود و به محض ثبت نام، شما به محتوای آموزشی دوره دسترسی نامحدود دارید. این دوره بر مبنای تمرین و تکرار فراوان است و با شرکت در آزمون‌های دوره‌ای، میزان تسلط شما سنجیده می‌شود.
ارتباط شما با اساتید به صورت وبینار است و در ۳ ماه دوره از خدمات پشتیبانی آموزشی آکادمی حسین صدر بهره مند می شوید.

حسین صدر متخصص دیجیتال مارکتینگ و هوش سرمایه گذاری در ایران

او توانسته بیش از۱۰ هزار دانش آموخته در دوره نخبگان هوش کارآفرینی، که دوره‌ی آموزشی وی هست، جذب نماید . برایند نظرات دانشجویان دوره   بسیار مفید و موثر قلمداد شده است. وی همچنین به بررسی ریشه ای ترین عوامل موثر در روند کسب ثروت، میپردازد. در این دوره ها با عواملی که مانع ثروتمند شدن ذهن فقیر می شود، شناسایی شده است. که شما کمتر از ظرف ۳ ماه به نتیجه مطلوب خود خواهید رسید.

دوره آموزشی نخبگان هوش کارآفرینی حسین صدر به نحوی طراحی شده که شما برای یادگیری کامل مباحث نیاز است فقط از محتوای آموزشی دوره استفاده کنید و با هر سطح علمی به شرط یادگیری و تمرین مستمر، موفق خواهید شد.

دوره آموزشی نخبگان هوش کارآفرینی حسین صدر کاملا به صورت آنلاین و وبینارهای پرسش و پاسخ برگزار می‌شود و تمام ویدئوهای آموزشی مباحث مختلف به صورت نامحدود در دسترس شما خواهند بود.

دانشجویان ما چقدر سود می‌کنند؟

دانشجوی دوره آموزشی حسین صدر هستم، ازسال ۹۲ داخل اینستاگرام  کار کردم ولی بازدهی مطلوبی نداشتم، ولی از زمانی که وارد دوره نخبگان اینستاگرام شدم بازدهی بهتری داشتم و نسبت به هزینه ای که برای شرکت در کلاس دادم، دریافتی خیلی بیشتری داشتم. حدودا ۳۰میلیون تومان خریدم و تا الان حدود ۱۵۰میلیون تومان شده و سود بسیار جذابی از این بابت کسب کردم
دانشجوی دوره آموزشی حسین صدر هستم، ازسال۹۴ در اینستاگرام  کار کردم ولی بازدهی مطلوبی نداشتم، ولی از زمانی که وارد دوره نخبگان اینستاگرام شدم بازدهی بهتری داشتم و نسبت به هزینه ای که برای شرکت در کلاس دادم، دریافتی خیلی بیشتری داشتم. حدودا ۱۱ میلیون تومان خریدم و تا الان حدود ۱۱۰میلیون تومان شده و سود بسیار جذابی از این بابت کسب کردم

ثبت نام در دوره جامع نخبگان هوش کارآفرینی

هنوز شک دارید؟! مشاورین آموزشی آکادمی رسمی حسین صدر شما را راهنمایی می کنند.

مشاوره رایگان

مشاره رایگان

مشاوره تلفنی رایگان

09026788183

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.